Roller og rettigheder: Hvis du enten lige er blevet opgraderet i en af dine foreninger eller grupper, kan du her se hvilke funktionaliteter der har åbnet sig op for dig herunder. Længere nede kan man også se en kort beskrivelse af de enkelte roller fra billedet.
Roller og rettigheder
– Trænere, instruktører og aktivitetsansvarlige
– Medlemmer, forældre og frivillige
Bestyrelser, Kasserer, Organisator
Nem styring af forening:
Beskeder, Chat og kommentarspor: Nem og effektiv kommunikation mellem ledere, kasserer, trænere, instruktører, frivillige, medlemmer og forældre, der erstatter brugen af sociale medier og nyhedsbreve.
Aktivitetsstyring: Opret, rediger, kopier og gentag aktiviteter, indsæt link og billeder eller lav booking ved at sætte maks. antal deltagere og kræve betaling for deltagelse i aktivitet. Uddelegering af opgaver ifm. afholdelse af aktiviteter.
Vagter og opgaver: Anvend aktiviteter til vagtplanlægning og opgavestyring, så frivillige nemt kan påtage sig opgaver og kommunikere herom.
Statistik: Se statistik for foreningens aktiviteter og medlemmers deltagelsesgrad.
Opkrævningsmodul: Automatisk opkrævning af medlemsbetalinger og rykkere. Afstem medlemsbetalinger med bankkonto, og indsæt nemt betalingsoversigt som bogføringsbilag i jeres foretrukne regnskabsprogram.
Indmeldingslink og kalender: Indsættes nemt på hjemmeside og sociale medier.
Flergrenet forening: Få overblik over hele din forening på tværs af afdelinger og sportsgrene. Med hver sit aktivitetshjul i MinForening kan hver afdeling eller sportsgren selv styre sine aktiviteter, medlemmer, kommunikation og opkrævning af medlemsbetalinger.
Trænere, Instruktører og aktivitetsansvarlige
Nem styring af aktiviteter, grupper og hold:
Chat og kommentarspor: Personchat, temachat, gruppechat og kommentarspor i aktiviteter.
Aktivitetsstyring: Opret, rediger, kopier, gentag og aflys aktiviteter.
Booking: Sæt maks. antal deltagere, så deltagelse er efter først-til-mølle-princippet.
Aktivitetsbetaling: Kræv betaling for deltagelse i aktivitet.
Opgaver: Opret og uddeleger opgaver til deltagere.
Aktivitetsinfo: Indsæt sted, beskrivelse, link og billeder.
Holdsætning: Få tilbagemelding på deltagelse og sæt holdet ud fra din bruttotrup.
Fremmøderegistrering: Registrer fremmøde, så der er styr på statistik, smitteopsporing og medlemmernes deltagelsesprocent på tværs af forening, grupper og hold.
Statistik: Se statistik for aktiviteter og medlemmers deltagelsesgrad.
Gruppe- og holdstyring: Tilføj og fjern medlemmer fra din gruppe eller dit hold.
Medlemmer, forældre og frivillige
Nem styring af eget og familiens familieliv:
Målrettet kommunikation: Relevant information om aktiviteter, grupper og hold samt kommunikation med ledere, aktivitetsansvarlige, holdmedlemmer og forældre.
Aktiviteter: Meld deltagelse i aktiviteter eller book og betal for deltagelse i aktiviteter. Få hurtig besked, når aktiviteter ændres eller aflyses.
Aktivitetsoverblik: Hurtigt overblik over egne og familiens aktiviteter på tværs af grupper, hold og foreninger.
Integreret med mobilkalender: Synkroniser foreningsaktiviteter i MinForening med mobilkalender, så man får et samlet overblik over sit foreningsliv, arbejdsliv og familieliv.
Holdtilmelding: Nem tilmelding af grupper og hold.
Betal via MobilePay: Nem betaling af egne og familiens medlemsopkrævninger og aktiviteter via MobilePay i appen. Alternativt kan der overføres til foreningskonto eller foreningens MobilePayMyShop. Oversigt over opkrævninger og kvitteringer i appen.
Refundering af betalinger: Få direkte tilbageført betalinger via MobilePay.
Forældrefunktion: Som forælder kan man på vegne af sine børn administrere deres aktiviteter, kommunikation og betalinger.